BIG IDEAS

Een BIG IDEA is een combinatie van strategie, een creatief idee en fascinerende content. El Contento grossiert erin. We kunnen helaas niet al teveel van onze ideeën laten zien. Enerzijds omdat we andere bureaus niet wijzer wilen maken dan ze al zijn. Anderzijds omdat sommige klanten nog broeden op een antwoord op onze voorstellen.

Maar we zijn de beroerdste niet. We tonen er twee: JE WORDT 100 en VRAAGIS van Agis.

 

JE WORDT 100

 

 

 

 

 

 

 

 

VRAAGIS       


Covers VraagisVraagis van Agis is een voorbeeld van een zeer succesvolle content marketingcampagne. De opzet was simpel. Klanten van zorgverzekeraar Agis hebben vragen. Veel vragen. Vragen die een antwoord verdienen. Als we in staat zouden zijn om dit gegeven in een concept te gieten, zouden we in één klap twee doelstellingen verwezenlijken.

Doelstelling 1 Verklein de afstand tussen verzekeraar en verzekerden.

Doelstelling 2 Bevestig het imago van Agis als vernieuwende en betrouwbare ziektekostenverzekeraar.

We kozen voor de open dialoog als strategie. Eerlijk antwoorden op alle vragen, ook op lastige.                                                                                                                       

Vragen aan Vraagis van Agis

 Alle vragen zijn welkom

 Om zoveel mogelijk klanten de kans te geven hun vragen te stellen, stelden we verschillende interactieve middelen voor: een website, communitybase, social media, e-mail en een antwoordkaart.

Klanten konden vragen stellen over gezondheid, ziekten, betalingsachterstanden, artsen, behandelingen, medicijnen, maatschappelijke verschijnselen, apothekers, therapeuten, behandelingen, eigenlijk over alles wat klanten van Agis zoal bezighoudt. De antwoorden (content) publiceerden we in de vorm van boeiende artikelen met onverwachte invalshoeken in een magazine dat 3x per jaar verscheen, in drie regionale varianten. 

De lezers waren bijzonder gecharmeerd van Vraagis en beloonden het BIG IDEA met een 9! Een ongekend hoge waardering.


cms visual 817