19 redenen om van medewerkers Happy Fans te maken


  1. Blije medewerkers creƫren fun!
  2. Creatie brengt vernieuwing
  3. Blije medewerkers voelen zich gewaardeerd, zeker als ze hun kennis kunnen en mogen delen
  4. Blije, gepassioneerde medewerkers voelen zich verantwoordelijk voor het bedrijfsresultaat
  5. Ze zijn sociaal actief
  6. Ze doen hun uiterste best
  7. Ze doen wat ze beloven 
  8. Blije mensen zijn aanstekelijk, ze maken fans.
  9. Blije medewerkers zorgen voor een open cultuur
  10. Blije collega's geven mensen meer houvast dan controle ooit zal kunnen
  11. Happy fans vertellen verhalen die anderen graag horen
  12. Organisaties met veel Happy Fans hebben een prettige identiteit
  13. Happy Fans hebben grote aantrekkingskracht op nieuw, gemotiveerd personeel
  14. Happy Fans maken van een organisatie een autoriteit als je ze hun gang laat gaan
  15. Klanten voelen zich aangetrokken tot organisaties waar medewerkers zich prettig voelen
  16. Klanten nemen graag producten en diensten af van blije, gemotiveerde medewerkers 
  17. Klanten worden blij van medewerkers die doen wat ze beloven
  18. Blije klanten vertellen graag over hun goede ervaringen
  19. Happy fans en blije klanten zijn gelukkige mensen

HAPPY FANS