HAPPY FANS

Happy medewerkers zorgen voor blije klanten. Alleen op-en-top-betrokken medewerkers blijken waardevolle relaties te kunnen aanknopen met klanten. Daarom introduceert El Contento:

HAPPY-FANS

Een intensief traject om een positieve sfeer te creëren en van medewerkers geweldige relatiebeheerders te maken. Met als doel: hogere omzet, beter bedrijfsresultaat en loyale klanten.  

Studies bij gewaardeerde ondernemingen als Google, Apple, Coolblue, Starbucks, Zappos, G-Star, Ford en Ritz Carlton wijzen uit dat alleen op-en-top-betrokken ondernemers in staat om waardevolle relaties met klanten aan te gaan en te onderhouden. In een open, transparante, positieve sfeer blijken medewerkers zich niet alleen beter te ontwikkelen, maar ook beter te renderen.

In samenwerking met de technici van Objeqts heeft El Contento een splinternieuw platform gebouwd waar medewerkers hun inzichten over klantcontact, sales en relatiebeheer met elkaar delen. Ze posten blogs, delen foto's of vertellen hun verhaal via de webcam of via soundcloud. Hun collega's kunnen daar vanzelfsprekend op reageren, zodat levendige, opbouwende discussies ontstaan. 

Door coaches toe te voegen aan het platform buigen we de inzichten van medewerkers om tot echte plannen, die tot uitvoer worden gebracht. Dat kan uitmonden in een training voor het salesteam, of een coachingstraject voor call centermedewerkers of een proces waarmee de sfeer van de gehele organisatie wordt verbeterd. 

Happy Fans zorgen voor een enorme positieve energie die bijzonder aanstekelijk is. Het creëren van content neemt een belangrijke plaats in in het proces. Creativiteit is een beproefd middel om sferen te optimaliseren en mensen beter te laten samenwerken. Met soms wel 30% meer rendement als resultaat.