Helping brands talk the talk                

Zou je ons als content-bureau kiezen?

 

Voordat we dieper op de dienstverlening van El Contento ingaan, wil je misschien eerst lezen wat anderen over ons zeggen. Dan weet je wat je kan verwachten als je met ons werkt.

 

Bekenisvol

Ik ben blij dat ik jullie ken. Laten we ook in 2019 weer betekenisvolle boodschappen afvuren in het overvolle medialandschap.

Carel 

 

De tijd vooruit

Wat jullie vier jaar geleden hebben bedacht is nu common sense. Jullie lopen voorop. 

Monique.

 

Verrassend

André is een van de weinige echt goede mensen in dit vak. Hij begrijpt als geen ander wat er nodig is om communicatie boeiend en effectief te maken. Hij is bovendien een van de meest creatieve mensen die ik ken: een oorspronkelijke denker met altijd weer verrassende ideeën.

 Reijer

 

Inspiratie 

Kunnen we jullie elke dag inhuren? Gewoon ter inspiratie van iedereen die hier werkt.

Annemiek.

 

Energie

Esmée is a pragmatic problem solver with superb managerial skills. Besides that she is very dedicated, full of energy and a lot of fun to work with.

Shahriar.

 

Schrijfkunst

Ik wist niet dat je met woorden kan schilderen.

Paul.   

 

Onmisbaar

Jullie hebben je onmisbaar gemaakt en dat is heel bijzonder.

Irene.

 

Geraakt

Jullie raken me en hebben ons enorm geholpen met het oplossen van een dilemma. Ik vind het eigenlijk jammer dat de opdracht is volbracht. 

Ans.

 

Zoek je hulp voor al jouw communicatie-activiteiten of denk je aan een specifiek onderwerp? 

Of je hulp nodig hebt bij alle marcom-activiteiten of dat je je wilt richten op één deelaspect, kan alleen jij bepalen. Als we voor het eerst met elkaar  samenwerken, zullen we je in elk geval verzoeken om een lijst borrelende vragen te beantwoorden. Zo komen we er samen achter waar je prioriteiten liggen en kunnen we actieplan maken voor de eerste 60 dagen. We kunnen veel, maar niet alles. Hieronder vind je de onderwerpen waar we je het best mee kunnen helpen.  

 

* * *

Hier kunnen we marketeers het best mee helpen  

Samen achterhalen we het DNA van jouw bedrijf

Het is verleidelijk om verhalen te vertellen en een beeld te schetsen dat het in de ogen pr-professionals 'heel goed doet'. Maar past dat verhaal bij het DNA van jouw organisatie? Dat is een  zo belangrijke vraag. Wanneer je niet vanuit je eigen bedoeling redeneert en verhalen vertelt die eigenlijk niet bij je passen, krijg je vroeg of laat met de consequenties te maken. Wanneer je een boodschap vertelt die jouw doelgroep graag hoort en van je verwacht, gaat communicatie stromen. 

Wij helpen je om jouw DNA in kaart te brengen. Daar hebben we een speciale methode voor ontwikkeld, met surveys, gravend onderzoek en persoonlijke gesprekken. Op basis van de uitkomsten construeren we  een merkverhaal, een visie, een missie, merk- en werkwaarden en jouw big hairy audicious goal (bhag).  Zodat jouw bedrijf oprecht verbinding zal maken met alle doelgroepen die er voor jouw succes toe doen.    

Duidelijkheid

Veel ondernemers en bedrijven hebben moeite om te vertellen wat ze doen en waar ze voor staan? Soms hebben ze  zoveel te zeggen dat mensen de draad kwijtraken.

Onze Bright Story Workshop leert ondernemers en marketeers hun verhaal duidelijk te vertellen. Zodat mensen luisteren en zich ermee vereenzelvigen. De Bright Story Workshop geeft content marketing een boost.  

 

           The Bright Story

  

Whitepaper Hoe vertel je een verhaal?

 

             Vraag de whitepaper aan

Relevantie

Ken je het gevoel? Dat je 3, 4, 5 keer per week per se content 'moet' zenden, omdat je bang bent dat je klanten je anders niet vinden of zelfs vergeten?

Kwantiteit lijkt soms belangrijker dan kwaliteit. Of dat nu zo slim is...

Relevantie is voor content belangrijker dan frequentie. Maar wanneer is content relevant? Hoe voeg je waarde toe?  

Ons canvas van het onderscheidend vermogen biedt uitkomst. Het helpt je om de behoefte van klanten te begrijpen en ernaar te handelen.

Zullen we het samen eens doorlopen? Dan is je stress ook meteen passé. 

              Neem contact op

 

Wil je weten wat al die doelgroepen écht van je willen?  

We zijn geen data-marketeers, maar we zijn wel erg goed in het naar boven halen van belangrijke inzichten. We zijn journalistiek geschoold en erg nieuwsgierig en dat helpt. We gebruiken trouwens de modernste technieken om informatie te verwerven. We stellen online surveys op, organiseren groepschats, voeren persoonlijke gesprekken en doen online research om zelfs op microniveau de issues te vinden die jouw doelgroep écht raken.

Met de juiste analyse leiden data ons naar inzichten die jou weer helpen om connectie te maken. Via aannames en een leuk idee bereik je mensen. Via inzicht en zinnige content bind je ze. Dat is een wezenlijk verschil. Betekenisvolle relaties zijn voor organisaties in alle opzichten van grotere toegevoegde waarde.               

Strategie

Je hebt een doel. En 387 ideeën die super tof en leuk zijn, maar alle kanten opgaan. 

Een duidelijke strategie geeft richting aan je content marketing. Ze zorgt intern voor duidelijkheid en houvast en extern voor draagvlak,  betrokkenheid en verkoop.

We helpen je graag met jouw strategie, en met de creatieve uitvoering ervan.

 

                Bekijk ons werk

Betekenis geven aan content (marketing)

In de content overload hebben steeds meer bedrijven moeite om op te vallen. Dankzij onze ervaring, analyses en inzichten kunnen we je vertellen hoe jouw content zichtbaar wordt en beter converteert.

Wanneer je weet waar doelgroepen behoefte aan hebben en wat ze écht triggert, kun je content betekenis geven. In de afgelopen 15 jaar hebben we  tientallen organisaties geholpen om content (marketing) te maken vanuit het oogpunt van hun doelgroepen. We hebben ze laten zien dat aannames heel gevaarlijk zijn voor content en dat je zeker moet weten waar mensen behoefte aan hebben en wat ze werkelijk van je verwachten.                    

 

Inspiratie

Bij El Contento is niets 'doorsnee'. Onze presentaties zijn een belevenis op zich. Power point is zo passé... We scheppen er genoegen in om te verrassen en onze klanten te plezieren. 

Vraag om een workshop, een keynote of een vurig pleidooi en je snapt wat we bedoelen. Content marketing is passie. Anders wordt het niks.

 

                    Neem contact op