Helping brands walk the walk and talk the talk                

Zou je ons als creatief bureau kiezen?

 

Voordat we dieper op onze dienstverlening ingaan, moet je eerst weten dat El Contento voortaan Knak heet. Knak Agency Amsterdam. Dat komt doordat we nauw samenwerken met het reclamebureau Knak uit Zweden. We zijn daardoor creatief nog breder ontwikkeld. Maar misschien kunnen anderen je beter vertellen wat je van ons mag verwachten als je met ons werkt.

 

Bekenisvol

Ik ben blij dat ik jullie ken. Laten we ook in 2019 weer betekenisvolle boodschappen afvuren in het overvolle medialandschap.

Wouter van CZ. 

 

De tijd vooruit

Wat jullie vier jaar geleden al hebben bedacht is nu common sense. 

Monique van SVB.

 

Verrassend

André is een van de weinige echt goede mensen in dit vak. Hij begrijpt als geen ander wat er nodig is om communicatie boeiend en effectief te maken. Hij is bovendien een van de meest creatieve mensen die ik ken: een oorspronkelijke denker met altijd weer verrassende ideeën.

 Reijer van MPG. 

 

Inspiratie 

Kunnen we jullie elke dag inhuren? Gewoon ter inspiratie van iedereen die hier werkt.

Annemiek van Lyvore.

 

Energie

Esmée is a pragmatic problem solver with superb managerial skills. Besides that she is very dedicated, full of energy and a lot of fun to work with.

Shahriar.

 

Schrijfkunst

Ik wist niet dat je met woorden kan schilderen.

Paul van ProudMonkey.   

 

Onmisbaar

Jullie hebben je onmisbaar gemaakt en dat is heel bijzonder.

Caroline van CZ.

 

Geraakt

Jullie raken me en hebben ons enorm geholpen met het oplossen van een dilemma. Ik vind het eigenlijk jammer dat de opdracht is volbracht. 

Ans van Essenburgh.

 

Zoek je hulp voor al jouw communicatie-activiteiten of denk je aan een specifieke opdracht? 

Wij kunnen natuurlijk niet bepalen of je hulp nodig hebt bij alle marcom-activiteiten of dat je je wilt richten op één deelaspect. Die keuze is aan jou. Als we voor het eerst met elkaar samenwerken, zullen we je verzoeken om een lijst borrelende vragen te beantwoorden. Zo komen we er samen achter waar je prioriteiten liggen en kunnen we een actieplan maken voor de eerste 60 dagen. We kunnen veel, maar niet alles. Hieronder vind je de onderwerpen waar we je het best mee kunnen helpen.  

 

* * *

Hier kunnen we bedrijven het best mee helpen  

Samen achterhalen we het DNA van jouw organisatie

Heb je moeite om jouw bedrijf te positioneren? Heb je het gevoel dat je niet precies weet hoe je je boodschap moet vertellen? 

Wij helpen je om jouw Company DNA in kaart te brengen. Daar hebben we een speciale methode voor ontwikkeld, met surveys, journalistiek onderzoek en persoonlijke gesprekken. Op basis van de uitkomsten construeren we  een merkverhaal, een visie, een missie, merkwaarden, werkwaarden en jouw big hairy audicious goal (bhag). We leren je vanuit dit DNA te communiceren, zodat je bedrijf  verbinding zal maken met alle doelgroepen die op jouw verhaal zitten te wachten. 

Je kunt je verhaal niet duidelijk genoeg vertellen

Veel ondernemers en bedrijven hebben moeite om te vertellen wat ze doen en waar ze voor staan? Soms hebben ze  zoveel te zeggen dat mensen de draad kwijtraken.

Onze Bright Story Workshop leert ondernemers en marketeers hun verhaal duidelijk te vertellen. Zodat mensen luisteren en zich ermee vereenzelvigen. De Bright Story Workshop geeft content marketing een boost.  

 

           The Bright Story

  

Whitepaper Hoe vertel je een verhaal?

 

             Vraag de whitepaper aan

Wanneer is content relevant en vertrouwenwekkend?

Ken je het gevoel? Dat je per se content 'moet' zenden, omdat je bang bent dat je klanten je anders niet vinden of zelfs vergeten?

Kwantiteit lijkt soms belangrijker dan kwaliteit. Of dat nu zo slim is...

Relevantie is voor content belangrijker dan frequentie. Maar wanneer is content relevant? Hoe voeg je waarde toe?  

Ons canvas van het onderscheidend vermogen biedt uitkomst. Het helpt je om de behoefte van klanten te begrijpen en content te maken op basis van een belangrijk inzicht en een creatief idee. 

Zullen we jouw canvas samen eens doorlopen? 

              Neem contact op

 

Wil je weten wat jouw doelgroepen écht van je willen en verwachten?  

We zijn geen data-marketeers, maar we zijn beste wel goed in het vaststellen van belangrijke inzichten. We zijn journalistiek geschoold en erg nieuwsgierig naar wat jouw doelgroep van je bedrijf vindt en verwacht. We gebruiken de modernste technieken om die informatie te verwerven. We stellen online surveys op, organiseren groep-chats, voeren persoonlijke gesprekken en doen online research om zelfs op microniveau de issues te vinden die jouw doelgroep écht raken.

Met de juiste analyse destilleren we inzichten die jouw bedrijf kan gebruiken om op betekenisvolle wijze verbinding te maken. Via aannames en een leuk idee bereik je mensen. Via inzicht en zinnige content bind je ze. Dat is het verschil tussen een one off en loyaliteit.               

Je zoekt een bureau dat concepten bedenkt en uitvoert

Je hebt een doel. En 387 ideeën die super tof en leuk zijn, maar alle kanten opgaan. 

Een duidelijke strategie geeft richting aan je content. Dat zorgt intern voor duidelijkheid en houvast en extern voor draagvlak, betrokkenheid en verkoop.

We helpen je graag met jouw strategie. We vinden het een eer om een geweldig concept te bedenken en het in creatieve zin te mogen uitvoeren. 

 

                Bekijk ons werk

Als je betekenis wil geven aan je  boodschap 

In de contentberg hebben steeds meer bedrijven moeite om op te vallen. Dankzij onze ervaring, analyses en inzichten kunnen we je vertellen hoe jouw content zichtbaar wordt en beter wordt gevonden.

Wanneer je weet waar doelgroepen behoefte aan hebben en wat ze écht triggert, kun je content betekenis geven. In de afgelopen 15 jaar hebben we  tientallen organisaties geholpen om content (marketing) te maken vanuit het oogpunt van hun doelgroepen. We hebben ze laten zien dat aannames heel gevaarlijk zijn en dat je zeker moet weten waar mensen behoefte aan hebben en wat ze werkelijk van je verwachten.                    

 

Je kan wel wat inspiratie gebruiken

Bij Knak is niets 'doorsnee'. Onze presentaties zijn een belevenis op zich. Power point is zo passé... We scheppen er genoegen in om te verrassen en onze klanten te plezieren. 

Vraag om een workshop, een keynote of een vurig pleidooi en je snapt wat we bedoelen. Communicatie is passie. Anders wordt het niks.

 

                    Neem contact op