Het is niet wat je zegt, het is wat de ander hoort. 

10 adviezen om teksten te schrijven die worden gelezen

Heldere teksten. Ze zijn een zegen voor iedere lezer. Heerlijk om een zin niet drie keer te hoeven lezen voor je 'm begrijpt. 

Lees verder →

Topics: content marketing, bright story

19 redenen om medewerkers heel erg blij te maken

Blije medewerkers zijn net als happy fans. Ze raken niet uitgepraat over hun idool. Voor een bedrijf klinkt dat natuurlijk als muziek in de oren. 

Lees verder →

Topics: happy fans

Hoe content een organisatie tot eenheid smeedt

De huidige samenleving verlangt snelheid. Om die snelheid te garanderen zullen medewerkers in bedrijven effectief met elkaar moeten communiceren.

Lees verder →

Topics: content marketing, happy fans

Waarom 53% van de lezers zich geen verhaal herinnert

Ze zei het zonder traan of lach. 53% van de mensen herinnert zich geen enkel verhaal dat ze hebben gelezen. D’r blijft niets plakken. He-le-maal niets.

Lees verder →

Topics: content marketing, bright story

Waarom contentgasten onder ede moeten staan

Politici, bestuurders, journalisten, bankiers, verkopers, voorlichters, contentgasten ... wie is nog te vertrouwen?   

Lees verder →

Topics: content marketing, bright story

Een eerlijk verhaal is de beste marketingtruc

Je bent gewaarschuwd. Als je niet van de waarheid of grove taal houdt, kun je beter wegklikken. Ciao ciao.

Lees verder →

Topics: storytelling, merkverhaal

Waarom hijgen slecht is voor de klantrelatie

Bedrijven willen alles van klanten weten. Dan kunnen ze hun klanten beter bedienen. Maar is dat zo? In iemands nek hijgen is zooooo niet sexy.

Lees verder →

Topics: bright story

6 geloofsovertuigingen voor content marketeers

Wat content marketing specialisten doen, weten ze wel. Hoe ze het doen, ook. Maar waarom ze doen wat ze doen, is een lastiger te beantwoorden vraag.

Lees verder →

Topics: content marketing