Het is niet wat je zegt, het is wat de ander hoort. 

Hoe content een organisatie tot eenheid smeedt

De huidige samenleving verlangt snelheid. Om die snelheid te garanderen zullen medewerkers in bedrijven effectief met elkaar moeten communiceren.

Lees verder →

Topics: content marketing, happy fans

Waarom 53% van de lezers zich geen verhaal herinnert

Ze zei het zonder traan of lach. 53% van de mensen herinnert zich geen enkel verhaal dat ze hebben gelezen. D’r blijft niets plakken. He-le-maal niets.

Lees verder →

Topics: content marketing, bright story

Waarom contentgasten onder ede moeten staan

Politici, bestuurders, journalisten, bankiers, verkopers, voorlichters, contentgasten ... wie is nog te vertrouwen?   

Lees verder →

Topics: content marketing, bright story

Een eerlijk verhaal is de beste marketingtruc

Je bent gewaarschuwd. Als je niet van de waarheid of grove taal houdt, kun je beter wegklikken. Ciao ciao.

Lees verder →

Topics: storytelling, merkverhaal

Waarom hijgen slecht is voor de klantrelatie

Bedrijven willen alles van klanten weten. Dan kunnen ze hun klanten beter bedienen. Maar is dat zo? In iemands nek hijgen is zooooo niet sexy.

Lees verder →

Topics: bright story

6 geloofsovertuigingen voor content marketeers

Wat content marketing specialisten doen, weten ze wel. Hoe ze het doen, ook. Maar waarom ze doen wat ze doen, is een lastiger te beantwoorden vraag.

Lees verder →

Topics: content marketing

Zelfs een held heeft iemand nodig om te schitteren

Alle geweldige films hebben wel zo’n scène. De held komt in de problemen en dreigt kopje onder te gaan. En wie verschijnt dan in beeld? 

Lees verder →

Topics: brandstory

Wie bereid is om te luisteren, snapt wat communicatie is

Luisteren is een machtig woord. Vrijwel alle bedrijven en communicatiemanagers hebben het erover. Maar wie luistert? 

Lees verder →

Topics: communicatie