Content Marketing met een bite                     

Waarom 'genderneutraal' soms pijnlijk verwarrend is

Misschien trap ik op lange tenen, maar houd alsjeblieft eens op met het hypen van woorden. Geef er betekenis aan!

Lees verder →

Topics: communicatie, content marketing

10 adviezen om goede teksten te schrijven

Heldere teksten. Ze zijn een zegen voor iedere lezer. Een zin moet je niet drie keer hoeven lezen voor je 'm begrijpt. 

Lees verder →

Topics: goede teksten, communicatie

19 redenen om medewerkers helemaal happy te maken

Happy fans raken niet uitgepraat over hun idool. Je zal hun werkgever maar zijn...

Lees verder →

Topics: happy fans, verandering

Hoe content bedrijven tot eenheid smeedt

De huidige samenleving vereist snelheid. En snelheid vereist effectieve communicatie. Met name in de organisatie.

Lees verder →

Topics: Wat is content marketing?

Waarom 53% van de lezers zich geen verhaal herinnert

53% van de mensen herinnert zich niets van een verhaal. D’r blijft niets plakken. He-le-maal niets.

Lees verder →

Topics: content marketing

Waarom contentgasten onder ede moeten staan

Politici, bestuurders, journalisten, bankiers, verkopers, voorlichters, contentgasten ... wie is nog te vertrouwen?   

Lees verder →

Topics: bright story, content marketing

Een eerlijk verhaal is de beste marketingtruc

Je bent gewaarschuwd. Als je niet van de waarheid of grove taal houdt, kun je beter wegklikken. Ciao ciao.

Lees verder →

Topics: storytelling, merkverhaal

Waarom hijgen slecht is voor de klantrelatie

Bedrijven willen alles van klanten weten. Dan kunnen ze hun klanten beter bedienen. Maar is dat zo? In iemands nek hijgen is zooooo niet sexy.

Lees verder →

Topics: bright story