Content Marketing met een bite                     

De staat van content marketing in (201)7 lessen

2017 leverde interessante inzichten op voor organisaties die met content marketing in de weer zijn.

Lees verder →

Topics: content marketing

Waarom 'genderneutraal' soms pijnlijk verwarrend is

Misschien trap ik op lange tenen, maar houd alsjeblieft eens op met het hypen van woorden. Geef er betekenis aan!

Lees verder →

Topics: communicatie, content marketing

Waarom 53% van de lezers zich geen verhaal herinnert

53% van de mensen herinnert zich niets van een verhaal. D’r blijft niets plakken. He-le-maal niets.

Lees verder →

Topics: content marketing

Waarom contentgasten onder ede moeten staan

Politici, bestuurders, journalisten, bankiers, verkopers, voorlichters, contentgasten ... wie is nog te vertrouwen?   

Lees verder →

Topics: bright story, content marketing

6 geloofsovertuigingen voor content marketeers

Wat content marketing specialisten doen, weten ze wel. Hoe ze het doen, ook. Maar waarom ze doen wat ze doen, is een lastiger te beantwoorden vraag.

Lees verder →

Topics: content marketing

Contentlessen van Walt Disney

Het succes van content is een kwestie van 3x goed: de juiste content op het juiste tijdstip bij de juiste persoon. 

Lees verder →

Topics: content marketing, bright story

'Alles wat je nu bedenkt, kan the next big thing zijn'

Joseph Jaffe is een marketing visionair. Hij vindt dat content marketing visueel moet zijn én gratis.

Lees verder →

Topics: content marketing, happy fans

Content lost de meeste communicatieproblemen op

Het aantal communicatieadviseurs binnen organisaties groeit. Toch wordt er steeds minder gecommuniceerd. Dat kan beter.

Lees verder →

Topics: content marketing