Contentspecialisten

Waarom bedrijven met een  helder verhaal meer geld verdienen 

b13c6ab73f6b1ffa66bf2c8dbe092d47--print-advertising-creative-advertising

Een verhaal is meer dan een communicatiemiddel. Het is ook meer dan een verkooppraatje of een pitch in een lift van een gebouw met elf verdiepingen. Een merkverhaal is het hart van je communicatie. Het verbindt, overtuigt en is de weerspiegeling van een visie. Hoe duidelijker het verhaal, hoe eerder mensen geneigd zijn om je te volgen en voor jouw organisatie te kiezen. Zo leidt een helder verhaal tot betere resultaten. Voor jezelf, voor je medewerkers, voor je klanten en voor je bankrekening. Is dat geen prettig vooruitzicht? 

 

    Neem contact op

  Hoe kunnen we jouw verhaal helder maken?

 

Je wilt heldere content, maar geen hoofdprijs

Content brengt dilemma's met zich mee. Het is lastig om te maken en als je het uitbesteedt, kan het aardig in de papieren lopen.

We helpen je graag aan heldere verhalen die klanten en prospects in beweging krijgen. Dat hoeft niet duur te zijn. Na een quick scan van de situatie stellen we een helder contentplan samen. Op basis daarvan gaan we content maken. Hoe meer we mogen maken, des te minder jij betaalt, terwijl je toch verzekerd bent van continuïteit en een goede kwaliteit.  

                  Lees verder  

Je wilt van je merk een bright story maken

Heb je moeite om te vertellen wat voor werk je doet en waar je bedrijf voor staat? 

Met The Bright Story Workshop leer je jouw merkverhaal te vertellen op een manier die mensen begrijpen. Via de unieke methode krijgt je hele communicatie een boost en daarmee de omzet van organisatie.

Grijp de aandacht, verbeter de communicatie, bereik je doelen 

 

The Bright Story

    

Whitepaper Hoe vertel je een verhaal?

             Vraag de whitepaper aan

Je zoekt begeleiding bij het maken van content

El Contento heeft diverse workshops annex trainingen ontwikkeld voor bedrijven die hun productie van content willen professionaliseren. 

  1. Hoe zet je een idee om in content?
  2. Content met impact
  3. Hoe maak je een contentstrategie?

We maken de workshops op maat of vormen ze om tot trainingen. Het maximaal aantal deelnemers is tien. 

Je gelooft in relevante, journalistieke verhalen 

In een tijd die wordt gedomineerd door fake nieuws en oppervlakkigheid is een journalistieke aanpak een verademing. Wij maken verhalen die betrouwbaar en geloofwaardig zijn. In beeld, tekst en geluid. On- en offline. Een relevant en eerlijk verhaal is en blijft de beste pr, wat anderen daar ook van mogen zeggen.

 

                    Dit maken we

Je wilt een cool, helder campagne-concept

Je hebt een doel. En 387 ideeën die super tof en leuk zijn, maar alle kanten opgaan. 

Een duidelijk concept geeft richting aan je communicatie en marketing. Het zorgt voor draagvlak en betrokkenheid.

Onze benadering is bijna wetenschappelijk. Wij geloven dat je met een helder concept waanzinnig mooie verhalen kan vertellen die mensen binden, overtuigen en in beweging zetten.

                  Bekijk ons werk

Je hebt gewoon zin om een tijdschrift te maken

Old skool. Dat is meestal de eerste kreet die wordt uitgestoten als je het over tijdschriften hebt. Trek het je niet aan. Je zou de mensen de kost moeten geven die verliefd zijn op papier...

Een goed gemaakt tijdschrift treft doel. (Punt).Maya_1.svg

El Contento maakt bladformules, levert art directie, bladmanagement, (hoofd)redactie, tekst- en fotoproductie. Voor interne magazines en externe.

                 Neem contact op

 

Je zoekt een inspirator  met kennis van content 

André heeft drie keynotes in zijn hoofd.

  • Wie wil nou nog de hoofdrol spelen in zijn eigen verhaal ?
  • Eerlijk hoeft helemaal niet lang te duren
  • Doe nou es ff normaal

Wil je er meer over weten? 

                     Neem contact op