Content Marketing met een bite                     

Worstelen met wantrouwen

Unilever zweert 'louche' influencers af die volgers kopen. Het is een begin. Maar er is meer nodig om vertrouwen te herwinnen.

Read more →

Topics: onbaatzuchtigheid, influencer marketing

Laat trots toch lekker varen

Werkgevers verlangen dat werknemers trots zijn. Apetrots. Maar is betrokkenheid niet al uitdagend genoeg?

Read more →

Topics: creatieve ideeën, communicatie

Elke doelgroep zijn eigen taal

Elke doelgroep verdient zijn eigen taal. Je luistert beter naar woorden die je persoonlijk raken. 

Read more →

Topics: creatieve ideeën, communicatie

Komeensvanjeluiereetaf.nl

Mensen mopperen over van alles en nog wat. Dan kun je twee dingen doen: op je kont blijven zitten of in actie komen.

Read more →

Topics: creatieve ideeën

Homeruns slaan met content..

Ken je Babe Ruth? Hij sloeg in 1923 de meeste homeruns in de Amerikaanse honkbalcompetitie. Het record bleef 34 jaar intact.

Read more →

Topics: big idea, content marketing

Kies een muze, of twee

Kunstenaars hebben muzes. En sommige bedrijven ook. Die maken het leven meteen amusanter met hun content. 

Read more →

Topics: big idea, content marketing

Geef gewoon eens antwoord

Mensen hebben vragen. Als je ze beantwoordt, los je hun problemen vaak meteen al op. Inhoudelijker wordt content niet.

Read more →

Topics: big idea, content

Verander de omgeving

Mensen zijn uitgerust om zichzelf aan te passen aan nieuwe situaties. Dat verandering niet altijd makkelijk is of leuk, is een ander verhaal.   

Read more →

Topics: big idea, communicatie

Contentologie is goed

Content marketing is een discutabel woord. Misschien kan het onder de noemer contentologie een doorstart maken.

Read more →

Topics: contentologie, content marketing