Werkplaats voor merkverhalen

Worstelen met wantrouwen

Unilever zweert 'louche' influencers af die volgers kopen. Het is een begin. Maar er is meer nodig om vertrouwen te herwinnen.

Read more →

Topics: onbaatzuchtigheid, wantrouwen, influencer marketing

Laat trots toch lekker varen

Werkgevers verlangen dat werknemers trots zijn. Apetrots. Maar is betrokkenheid niet al uitdagend genoeg?

Read more →

Topics: creatieve ideeën, communicatie

Elke doelgroep zijn eigen taal

Elke doelgroep verdient zijn eigen taal. Je luistert beter naar woorden die je persoonlijk raken. 

Read more →

Topics: creatieve ideeën, communicatie

Komeensvanjeluiereetaf.nl

Mensen mopperen over van alles en nog wat. Dan kun je twee dingen doen: op je kont blijven zitten of in actie komen.

Read more →

Topics: creatieve ideeën

Homeruns slaan met content..

Ken je Babe Ruth? Hij sloeg in 1923 de meeste homeruns in de Amerikaanse honkbalcompetitie. Het record bleef 34 jaar intact.

Read more →

Topics: content marketing, big idea

Kies een muze, of twee

Kunstenaars hebben muzes. En sommige bedrijven ook. Die maken het leven meteen amusanter met hun content. 

Read more →

Topics: content marketing, big idea

Geef gewoon eens antwoord

Mensen hebben vragen. Als je ze beantwoordt, los je hun problemen vaak meteen al op. Inhoudelijker wordt content niet.

Read more →

Topics: content, big idea

Verander de omgeving

Mensen zijn uitgerust om zichzelf aan te passen aan nieuwe situaties. Dat verandering niet altijd makkelijk is of leuk, is een ander verhaal.   

Read more →

Topics: communicatie, big idea

Contentologie is goed

Content marketing is een discutabel woord. Misschien kan het onder de noemer contentologie een doorstart maken.

Read more →

Topics: content marketing, contentologie