Het is niet wat je zegt, het is wat de ander hoort. 

Maak impact!

Weet je, de meeste verhalen worden niet herinnerd. En als een boodschap verkeerd valt, haken de meeste mensen meteen af. Da's flink balen.

Hoe maak je dan toch indruk?

Ga na wat mensen werkelijk bezielt en maak verhalen waar ze niet omheen kunnen. Als je er niet uitkomt, geven wij je alle munitie om impact te maken.

Want onhoud één ding: 

Het is niet wat je zegt.

Het is wat de ander hoort.   

 

Waarmee kunnen we je helpen?

Een fijn merkverhaal is de basis van succes

Organisaties willen gehoord worden. Maar welk verhaal moet je dan vertellen? 

El Contento helpt organisaties  hun onderscheidend vermogen te vinden. En daar bouwen we een merkverhaal omheen. In een taal die jouw doelgroep begrijpt. Zodat je de juiste snaren raakt en het succes boekt dat je voor ogen hebt. 

                  Lees verder  

Verduidelijk je boodschap, verbeter je (content)marketing

Heb je problemen om je verhaal over de bühne te krijgen? Sluit je boodschap niet aan bij de beleving van de klant?

The Bright Story Workshop leert je in drie dagen een onderscheidend verhaal te vertellen en een taal te gebruiken die mensen horen. Je hele marketing kikkert ervan op.

Grijp de aandacht, verbeter je marketing, vergroot je omzet!  

The Bright Story

    

paperbackstanding2_693x872-1.jpg

             Vraag de whitepaper aan

3 workshops die je in content leren denken 

Worstel je met content marketing? Nou, je bent niet de enige. Het begrip is zo veelomvattend dat bijna niemand het meer begrijpt. 

El Contento heeft drie workshops ontwikkeld waarmee jij de kracht van content ten volle gaat benutten.

  1. Maak een content marketingplan
  2. Benoem het probleem 
  3. Hiha homerun-content

We geven de workshops in-house en bij ons in Haarlem. Voor maximaal 10 personen.

 
          Ontdek onze workshops

Eerlijke journalistieke producties. Geen fake!

In een tijd die wordt gedomineerd door fake news en oppervlakkigheid, is storytelling een prachtig alternatief. El Contento levert journalistieke producties die betrouwbaar en geloofwaardig zijn en de wereld een beetje mooier kleuren. In beeld en geluid. In woorden en daden. On- en offline.  

                    Dit maken we

 

leads van leadkitchen.jpg 

Hoe krijg je betrokken, trotse medewerkers? 

Medewerkers voelen zich betrokken als ze verantwoordelijkheid krijgen en worden gehoord. Daarom betrekken we medewerkers bij alle interne communicatieprojecten die we doen.

Letterlijk dus...

                     Zo doe je dat

 

Creatieve concepten geven richting aan je communicatie

Je hebt een doel. En 387 ideeën die allemaal leuk zijn, maar alle kanten opgaan. Hoe kun je dan nog helder communiceren? 

Een creatief concept geeft richting aan jouw marketing. Zeker als het hele bedrijf zich erachter schaart. Wij bedenken zulke concepten. Met taal en interactie als rode draden en menselijkheid boven alles.

Ook in B-2-B.

                       Bekijk ons werk

 

 

Daverende keynotes van André Bisschop 

  • Wie wil nou nog de hoofdrol spelen in zijn eigen verhaal ?
  • Eerlijk hoeft helemaal niet lang te duren
  • Hé baas, doe nou es ff normaal

                     

                     Neem contact op