Het is niet wat je zegt, het is wat de ander hoort. 

Taal voor organisaties die impact willen maken

(en begrepen willen worden)

Er valt veel te vertellen. Over producten, diensten of denkbeelden. Elke organisatie weet zeker dat een ander er in is geïnteresseerd.

Jammer genoeg blijkt niet elk verhaal even boeiend. De meeste verhalen worden niet herinnerd. En als een boodschap verkeerd valt, haken mensen meteen af.

Wat doe je dan?

Harder praten?

Of neem je maatregelen om te voorkomen dat jouw verhaal niet overtuigt?

El Contento helpt bedrijven, omroepen en politici om hun doelgroepen te begrijpen. We analyseren opinies en gedrag. We duiden emoties en laten zien wat mensen werkelijk bezielt, en vooral waarom. Op basis van deze data ontwikkelen we een taal waar jouw doelgroep het liefst naar luistert.

Het is niet wat je zegt.

Het is wat de ander hoort.  

(Dat is een belofte) 

woorden.png

  

De diensten van El Contento

Merkverhalen voor sterke merken

Bedrijven willen succesvol zijn. Een duidelijk, strategisch merkverhaal legt de basis. 

Mensen willen weten waar je als organisatie voor staat. 

El Contento helpt organisaties de taal te vinden die hun doelgroep spreekt. Zodat ze de juiste snaren raken en gehoord worden. Daar wordt een merk sterk van.

 

                  Lees verder  

The Bright Story Workshop

Hoe vertel je een verhaal dat iedereen snapt en voelt?

Hoe maak je marketing tot een succes? 

Met The Bright Story Workshop leer je in 3 dagen je boodschap te verduidelijken en een taal te gebruiken die mensen horen.

1.  Grijp de aandacht 

2. Verbeter je marketing

3. Vergroot je omzet  

Nu ook voor bedrijven in Nederland en België.

The Bright Story

       

 

 

Positionering & content marketing

Marketing gaat niet over consumenten of doelgroepen. Marketing gaat over mensen en het effect dat een product, merk of dienst op hen heeft.

In samenwerking met data-analysten identificeert El Contento motivaties en gedragspatronen. We luisteren om te horen wat mensen van jouw organisatie verwachten.

Zo bouwen we nieuwe taal. 

                Neem contact op 

LeadKitchen: de turbo leadgenerator 

Om zaken te doen heb je leads nodig. Leads zijn mensen die oprecht geïnteresseerd zijn in de producten of diensten van jouw bedrijf.

Maar waar vind je die?

LeadKitchen levert ze op bestelling. Als jij zegt hoeveel je er wilt, zorgen de chefs van LeadKitchen ervoor dat je ze krijgt.

LeadKitchen koppelt data, content en techniek op een manier die niet eerder is vertoond. Binnen 3 maanden heb je de leads in huis waar jij graag zaken mee doet.

 Naar de Kitchen

Journalistieke producties

Woorden hebben impact. Ze informeren emotioneren, inspireren, motiveren, beïnvloeden en brengen verandering teweeg.  

In een tijd die wordt gedomineerd door gefragmenteerd, oppervlakkig nepnieuws, is storytelling een zinnig alternatief. El Contento levert journalistieke producties die betrouwbaar en geloofwaardig zijn.  

Eerlijke content is onze bijdrage aan een betere wereld.  

                    Dit maken we

 

3 workshops over content marketing  

In 2009 publiceerde Joe Pulizzi het boek Get content, get customers. De man uit Cleveland ontketende hiermee een ware content marketingrevolutie! Inmiddels is alles content en lijkt de bedoeling van al dat moois te zijn ondergesneeuwd. 

El Contento heeft drie workshops ontwikkeld die de kracht van content weer boven water halen. 

  • Maak een content marketingplan voor jouw organisatie
  • Durf *%@!!! het probleem nou eens te benoemen
  • Content homeruns slaan

De workshops zijn behoorlijk intensief. Zorg dat je er goed uitgerust aan begint.

 Ontdek onze workshops

 

Happy fans & interne communicatie

Als medewerkers blij zijn, worden klanten dat ook. Dit klinkt als een abc'tje en het is een abc'tje!

Medewerkers voelen zich betrokken bij hun organisatie als ze verantwoordelijkheid krijgen en zeggenschap hebben. Daarom betrekken we medewerkers bij alle interne communicatieprojecten die we doen.

En dat bedoelen we niet figuurlijk.

   

                     Zo doe je dat

 

Conceptontwikkeling & big ideas

Een communicatieconcept helpt organisaties om begrip te kweken bij mensen. Voor een merk, een standpunt, een product, gedachte of idee.

El Contento bedenkt concepten. Met taal en interactie als rode draad en menselijkheid boven alles. Ook in business to business. 

Dat werkt.

                       Bekijk ons werk

 

 

Spreekbeurten & key notes

  • Wie wil de hoofdrol in zijn eigen verhaal spelen?
  • The fine art of hitting homeruns
  • De kracht van het woord 

                     

                     Neem contact op