Content Marketing met een bite                     

Content marketing is een bitch,

maar wel lekker effectief

 Doe je al iets met content marketing? Vast wel. Vrijwel iedere marketeer doet er iets mee. Content marketing is een prachtige manier om de aandacht op je te vestigen. De meeste marketeers voelen dat. Toch hebben ze het idee dat content marketing niet werkt en hun boodschap niet aankomt.

Content is een bitch. Veel bedrijven begrijpen namelijk niet precies waar hun klanten écht naar op zoek zijn. Ze maken verhalen, bouwen content-platformen, maken nog meer verhalen, meten, meten nog eens en balen ervan dat al die activiteiten niet tot het succes leiden dat ze voor ogen hebben. 

 Wij lopen al heel wat jaren mee in deze branche. We waren erbij toen custom media van het toneel verdween en content marketing op het podium werd gehesen. We juichten. En dat doen we nog steeds. We scherpen ons brein op content marketingcongressen all over the world. We begrijpen de kracht van content en hebben een ongekende passie voor verhalen. 

We hebben inmiddels tientallen organisaties en marketeers kunnen helpen om hun doelen met content marketing te bereiken. Op basis van onze jarenlange ervaring hebben we een methode ontwikkeld die je helpt om jouw boodschap relevant en betekenisvol te laten zijn en helder te vertellen.  

De mens houdt van duidelijkheid. Als ie niet snapt wat een bedrijf te bieden heeft, zoekt hij verder. De marketeer die doorziet wat anderen beweegt en waar ze behoefte aan hebben, is op weg naar groei. Hij zal zien hoe hard mensen naar zijn bedrijf op zoek zijn. Wij helpen hem (of haar) daar graag bij. Zoals we al zoveel klanten helpen of hebben geholpen om hun doelen te bereiken en hun content marketing een bite te geven.    

944.jpeg

 De El Contento's

Esmée (Beekman) heeft een huisje op het strand in Bloemendaal. Als ze niet werkt, geniet ze er van de zon en de vrijheid, met haar man en twee zonen. Ze leest er ook graag boeken. Net als in Lucca, haar Italiaanse droomdorp.

André (Bisschop) is geregeld aan een van de stranden in Gotland te vinden. Hij geniet er van de onmetelijke Baltische Zee. Zijn gedachten staan er even stil. Tot hij de boot pakt en weer op huis aan gaat om zijn nieuwe inzichten te delen.

 

  • André Bisschop
  • Esmée Beekman

Plezier en inhoud

Als je managing director bent geweest van een middelgroot custom media bureau en daarna tientallen bedrijven van communicatie-adviezen hebt voorzien, weet je wat werkt en wat niet.   

Als je na een internationale, journalistieke carrière en drie creatief directeurschappen bij custom mediabureaus van de een op de andere dag stopt en een eigen bureau begint, ben je òf gek òf een turn-a-round aan het realiseren. 

De carrières van Esmée en André verliepen veelal via dezelfde bureaus. Toch werkten ze niet eerder samen. Eind 2016 deed zich de kans voor. Esmée zocht een nieuwe uitdaging. André zocht een partnership. Toen ze elkaar beloofden dat inhoud en plezier boven alles verheven zouden zijn, was het avontuur snel beklonken.

Blij bij El Contento

Wat maakt ons blij?

Fluisterwoorden. IQ84. Ai Wei Wei. Gepassioneerd vakmanschap. Vrije geesten. Changemakers & omdenkers. Onomwonden beloften & waarheden. 

Hallonbakelser med vaniljkräm. Gennadiy Fedorov van het eiland Wrangel. Eigen identiteit. Lucca in Toscane. Detroit Tigers. Talk Talk. Gemotiveerde medewerkers en happy fans. Een voetbalwedstrijd die eindigt in 8-7 of 9-10. Hörsne op Gotland.                

 Erika Napoletano tijdens Inbound. Iets verzinnen waarvan mensen zeggen 'ow, dat ken ik', terwijl het niet eerder is bedacht. 

Ons eigen werk. En dat van anderen.

De stem van Morgan FreemanGastvrijheid. Ontroering. Scheermesjes op het strand. Unit 1.11. Een auto met een deukje. Dilemma's op dinsdag.

El Contento houdt van duivelse dilemma's