El Contento mixt journalistiek met marketing

21WIB1SIX2.jpg

Verhalen zijn de beste vorm van communicatie. Dat was in de oudheid al zo en dat is nu nog zo. Verhalen krijgen mensen in beweging. Daar heeft El al eens een e-book over geschreven.

Een goed, helder, voor iedereen begrijpelijk verhaal is alleen niet zo maar even geconstrueerd. Zeker niet als het verhaal het uitgangspunt is voor marketingactiviteiten en de interne communicatie. Op basis van allerhande analyses en jarenlange ervaring heeft El Contento nu een script ontworpen op basis waarvan marketeers, communicatieprofessionals en ondernemers hun eigen merkverhaal kunnen maken. Helder, duidelijk, motiverend en attractief.

André Bisschop is de initiatiefnemer van El Contento. Hij is zijn werklevenlang bezig met verhalen maken die de aandacht trekken. De kennis die hij in al die jaren heeft opgedaan zet hij nu in voor bedrijven en organisaties die op zoek zijn naar hun eigen verhaal. Een merkverhaal dat hun klanten overtuigt en als basis dient voor alle mogelijke marketingactiviteiten.  

Content en concepten

Naast THE BRIGHT STORY WORKSHOP ontwikkelt El originele, niet alledaagse communicatieconcepten waarmee bedrijven helder kunnen communiceren om hun omzet en fanbase waar mogelijk te vergroten. De concepten lopen uiteen van interactieve contentplatforms en online communities tot exclusieve magazines en huis aan huis kranten. Hoewel El graag groots en meeslepend denkt, vinden we eerlijke communicatie de beste vorm van communicatie.