De betekenis van content is vooral wat MENSEN ervan vinden

Inbound marketing en content zijn vier handen op één buik. Wij helpen bedrijven boodschappen formuleren en contact te maken met hun doelgroepen. Via video, beeld, podcast en tekst. Want ook zo'n leuk chatbotje praat natuurlijk niet uit zichzelf ;-)

Neem contact op

Een overtuigend verhaal ...

Eerlijke verhalen geven B2B een menselijk gezicht. We zetten kennis en kunde van medewerkers graag in om betrokkenheid te vergroten en kennisleider te worden. Voor MeteoGroup hebben we op die manier een uitgebreide contentbieb gemaakt, waardoor ook CNN en BBC nu begrijpen dat in Wageningen de échte weerautoriteiten huizen.

Kingen met content

Mensen kopen van mensen met wie ze een 'klik' hebben. Content legt het contact en onderhoudt het. Content zelf is geen king, maar klanten kunnen zich er wel een king door voelen. Content verbindt, onderwijst, duidt, vraagt, antwoordt, overtuigt en wekt vertrouwen. En als het dan nog niet klikt, dan vindt die king een ander waarschijnlijk nog leuker.

Neem contact op
push-button

Webteksten en chatbots

Een webtekst is een tekst die speciaal voor jouw doelgroep is geschreven. De teksten zijn kort en bondig en vormen een geheel met alle andere content op de site en met dat leuke chatbotje dat zo menselijk en geloofwaardig praat. Daar werken we hele scenario's minutieus voor uit.  

push-button

Video en documentaires

Video is een ongelooflijk krachtig medium, waarmee je gemakkelijk emoties oproept en op grote schaal verbinding kan maken met de mensen die belangrijk zijn voor je onderneming: (toekomstige) klanten en (toekomstige) werknemers. Wij beheersen alle genres.

push-button

Blogs en klantverhalen

Blogs en klantcases spelen in B2B een belangrijke rol. Ze trekken de aandacht en overtuigen. Mensen zijn geïnteresseerd in meningen en eerlijke ervaringen. Zeker als ze menselijk zijn, herkenbaar en ook nog lekker lezen. O ja, wij adviseren onze klanten om niet de hoofdrol in hun eigen verhaal te spelen, maar de gids. De doelgroep is de held en helden hebben hulp nodig om hun uitdagingen te overwinnen. 

 

 

push-button

Podcasts en radio

Podcasting is het nieuwe radiomaken. De audio-uitzendingen zijn via webfeeds te beluisteren, op het moment dat de luisteraar daar zin in heeft. Mensen vinden podcasts leuk en leerzaam. Geen wonder dat B2B-bedrijven steeds meer met podcasting doen. Met radio trouwens ook. Daar heb je alleen iets meer geld en ambitie voor nodig. 

push-button

Whitepapers en e-books

Een white paper staat vol kennis. Het ene bedrijf zet het in als visiedocument, het andere als  oplossing voor een probleem en weer een ander als een praktisch how-to-document.  

Een e-book lijkt meer op een echt boek. E-books zijn doorgaans fraai vormgegeven en geschikt voor skimmen en scannen. Mensen worden op een luchtige manier wijzer en raken bekend met jouw denkbeelden, filosofie en DNA. 

push-button

Nieuwsbrieven en magazines

Een nieuwsbrief  bevat (jaja) nieuws. Je verstuurt hem 99 van de 100x via e-mail. Je linkt naar interessante informatie, stimuleert tot meedenken en kunt er data van klanten en lezers mee verzamelen. Een e-mail nieuwsbrief stel je af op je ideale klant. Je behandelt zijn of haar problemen, stelt oplossingen voor en biedt relevante informatie. In jouw ideale nieuwsbrief gaat het niet over jezelf, maar is de klant de held. 

Magazines zijn een verhaal apart. Letterlijk!

Benieuwd wat mensen van jouw content vinden?

Laat El een check uitvoeren

push-button