Kandidaten willen weten waar jouw bedrijf voor staat. Als hun waarden niet matchen met de jouwe, zullen ze niet solliciteren. Breng daarom het DNA van jouw organisatie én dat van de gewenste sollicitant in kaart.
De meeste keuzes worden onbewust gemaakt. De overige keuzes op basis van emotie en 'inhoud'. Om mensen te helpen, moet je weten wat hen beweegt. Dat vraagt om onderzoek.
We graven diep om de kern van organisaties te achterhalen. We verpakken de inzichten in een DNA-profiel en construeren een merkverhaal, een missie, een visie en een set kernwaarden die als basis voor alle communicatie- en marketingactiviteiten dient.
Data op zichzelf hebben weinig betekenis. De brij wordt pas interessant als er verbindingen worden gelegd en inzichten ontstaan die als uitgangspunt van onze concepten en content fungeren. Wij halen naar boven wat jouw klanten je proberen te vertellen.
Om een marketing- of communicatieactiviteit te beginnen, is het wel handig om te weten wat je wilt gaan doen, hoe je het gaat doen en waarom je het gaat doen. Wij ontwikkelen website-, content- en campagne-concepten waarmee jouw bedrijf van betekenis zal zijn.
Op de digitale contentberg is geen ruimte voor middelmaat. Onze contentologen maken blogs, longreads, e-books, whitepapers, video's, podcasts, tijdschriften en andere journalistieke content die de betrouwbaarheid van organisaties vergroten.