Bouw een B2B-merk dat voor mensen van betekenis is

Lees hoe

Je hoeft geen purpose te hebben om indruk te maken

icon-user

De kern

Om zich te binden, moeten klanten weten waar een bedrijf voor staat. Breng daarom eerst het DNA van jouw organisatie in kaart en bepaal wat jouw kerntaak is. Houd je aan die belofte. 

Lees verder
icn-click-1

De betekenis

Mensen verlangen duidelijkheid. Als jouw verhaal voor hen van betekenis is, heb je hun aandacht. Maak het ze makkelijk. Bied de oplossing die ze zoeken.
Lees verder
icon-support

De dialoog

De meeste keuzes worden onbewust gemaakt. De overige keuzes op basis van emotie en 'inhoud'. Om mensen te helpen, moet je weten wat hen beweegt. Dat vraagt om onderzoek. 

Lees verder

Onze aanpak

Wij helpen bedrijven hun ware betekenis te vinden en duidelijk uit te dragen. Dit proces telt 4 stappen.

Onze filosofie

01

DNA

We graven diep om de kern van organisaties te achterhalen. We verpakken de inzichten in een DNA-profiel en construeren een merkverhaal, een missie, een visie en een set kernwaarden die als basis voor alle communicatie- en marketingactiviteiten dient.

02

Data analyse

Data op zichzelf hebben weinig betekenis. De brij wordt pas interessant als er verbindingen worden gelegd en inzichten ontstaan die als uitgangspunt van onze concepten en content fungeren. Wij halen naar boven wat jouw klanten je proberen te vertellen. 

03

Concepting

Om een marketing- of communicatieactiviteit te beginnen, is het wel handig om te weten wat je wilt gaan doen, hoe je het gaat doen en waarom je het gaat doen. Wij ontwikkelen website-, content- en campagne-concepten waarmee jouw bedrijf van betekenis zal zijn.  

04

Creatie

Op de digitale contentberg is geen ruimte voor middelmaat. Onze contentologen maken blogs, longreads, e-books, whitepapers, video's, podcasts, tijdschriften en andere journalistieke content die de betrouwbaarheid van organisaties vergroten. 

 

Quotes

Het DNA-traject legde ons onderscheidende vermogen genadeloos bloot. De aanpak van El Contento is echt ijzersterk.

Sven Lagerweij - managing director Duppal

El Contento verzorgt alweer vijf jaar onze content voor de zakelijke markt. Ze kennen onze uitdagingen en weten ons verhaal in waardevolle content om te zetten. Dat geeft ons houvast.

Joyce Wolfs - communicatieadviseur zakelijke markt CZ Zorgverzekeringen

Onze arbeidsmarktcommunicatie had een boost nodig. El Contento heeft een nieuwe taal voor ons ontwikkeld, een taal die mensen raakt.

Jolanda de Vries - recruiter Lyvore

0

Ideeën per week

0

Lachsalvo's per dag

0

de plek waar mensen horen te staan

Schermafbeelding 2020-05-03 om 10.46.41

Wie ben je nu helemaal?

Wil je weten wat je nodig hebt om  jouw bedrijf helder te positioneren? Download de  slidedeck 'Wie ben je nu helemaal?' en ontdek hoe je de DNA-code van jouw bedrijf kunt kraken.

Leer meer over het DNA van je bedrijf!