(Re)humanize your business,
so people will engage
Problemen die we fixen
'We missen richting. We doen maar wat...'
Veel bedrijven die onze hulp inroepen hebben moeite met prioriteiten stellen en het maken van strategische beslissingen. Ze hebben vaak nietszeggende kernwaarden, missen een visie en hebben nooit serieus over een missie nagedacht. Ze missen een richting.
'We hebben moeite met het werven en behouden van talent'
Top talent kiest voor bedrijven met een duidelijke, eigenzinnige identiteit. Organisaties die hun authentieke DNA niet etaleren, hebben moeite met het aantrekken en behouden van getalenteerde medewerkers.
'Er zit geen samenhang in onze communicatie'
Het is lastig om helder te communiceren met medewerkers, klanten en andere belanghebbenden als je niet weet waar je voor staat. Een Big Idea brengt de samenhang terug en maakt communicatie 'rond en effectief'.
'Het lukt ons niet om alle veranderingen na de overname te accepteren'
Organisaties met een sterk DNA hebben vaak een beter vermogen om zich aan te passen aan veranderingen. Kernwaarden en een missie dienen als kompas tijdens transities. Nut, noodzaak en inspiratie zijn voorwaarden voor acceptatie.
Onze holistische aanpak
Met ons vier stappenplan behalen bedrijven hun doelen.
DNA Traject
Talent check
Big Idea
Realisatie
DNA Traject
Elke organisatie, groot en klein, succesvol of niet succesvol, heeft een onderscheidend DNA - de interne genetische code die bepaalt hoe de organisatie functioneert en wordt ervaren.
Big Idea
Om de juiste boodschappen naar klanten, medewerkers of andere doelgroepen te sturen, hebben we een eigenzinnige aanpak ontwikkeld. Centraal in ons plan van aanpak staat het 'Big Idea', zoals Mal, weil Plus niet reicht dat we voor Axa Partners Duitsland ontwikkelden.
DNA-trajecten duren soms eindeloos lang. Met onze beproefde methode hebben we de ziel van organisatie snel boven water.
Wie gingen je voor?
Kleurrijke bedrijven waarvoor we werken (of gewerkt hebben):