(Re)humanize your business,

so people will engage

 

 

 

 

 

  

Problemen die we fixen

 

'We missen richting. We doen maar wat...'

Veel bedrijven die onze hulp inroepen hebben moeite met prioriteiten stellen en het maken van strategische beslissingen. Ze hebben vaak nietszeggende kernwaarden, missen een visie en hebben nooit serieus over een missie nagedacht. Ze missen een richting.

'We hebben moeite met het werven en behouden van talent'

Top talent kiest voor bedrijven met een duidelijke, eigenzinnige identiteit. Organisaties die hun authentieke DNA niet etaleren, hebben moeite met het aantrekken en behouden van getalenteerde medewerkers. 

 

'Er zit geen samenhang in onze communicatie'

Het is lastig om helder te communiceren met medewerkers, klanten en andere belanghebbenden als je niet weet waar je voor staat. Een Big Idea brengt de samenhang terug en maakt communicatie 'rond en effectief'. 


'Het lukt ons niet om alle veranderingen na de overname te accepteren'

Organisaties met een sterk DNA hebben vaak een beter vermogen om zich aan te passen aan veranderingen. Kernwaarden en een missie dienen als kompas tijdens transities. Nut, noodzaak en inspiratie zijn voorwaarden voor acceptatie.  

 

Onze holistische aanpak 

Met ons vier stappenplan behalen bedrijven hun doelen.

DNA Traject

Ontdek de werkelijke identiteit en cultuur van de organisatie.

Talent check

Wat moet er gebeuren om talent in- en extern te overtuigen?

Big Idea

Met een creatief idee, dat aansluit op het DNA, gaat communicatie stromen.

Realisatie

Veranderingen vereisen implementatie, zodat ze omarmd worden.

DNA Traject

Elke organisatie, groot en klein, succesvol of niet succesvol, heeft een onderscheidend DNA - de interne genetische code die bepaalt hoe de organisatie functioneert en wordt ervaren.   

Lees snel verder

 

Scherm­afbeelding 2024-07-01 om 15.53.51
Scherm­afbeelding 2024-04-02 om 16.36.12

Big Idea

Om de juiste boodschappen naar klanten, medewerkers of andere doelgroepen te sturen, hebben we een eigenzinnige aanpak ontwikkeld. Centraal in ons plan van aanpak staat het 'Big Idea', zoals Mal, weil Plus niet reicht dat we voor Axa Partners Duitsland ontwikkelden.

Lees snel verder 

DNA-trajecten duren soms eindeloos lang. Met onze beproefde methode hebben we de ziel van organisatie snel boven water. 

 

foto André
André Bisschop
Zielenvisser @ El Contento

Wie gingen je voor?

Kleurrijke bedrijven waarvoor we werken (of gewerkt hebben):

cz logo transparent (1) tanatex logo transparent pluq_logo duppal-transparent FD logo transparent probiblio BibRot logo transparent (1) AXA logo transparent PGGM logo transparent levr